კითხვა 317 · თეორიული გამოცდა, კატეგორია: მანქანა
რა შეზღუდვა ვრცელდება მძღოლის სრულ მართვის მოწმობაზე, თუ მან გამოცდა ჩააბარა ავტომატური გადაცემათა კოლოფის მქონე სატრანსპორტო საშუალებაზე?
What restriction applies to a driver's full licence if they have passed their test on a vehicle with automatic transmission?
აირჩიეთ პასუხი საკუთარი თავის შესამოწმებლად.
სწორი პასუხი
მათ არ აქვთ მექანიკური გადაცემათა კოლოფის მქონე სატრანსპორტო საშუალებების მართვის უფლება.
They may not drive vehicles with manual transmission.
ოფიციალური განმარტება
თუ მართვის მოწმობის გამოცდას ჩააბარებთ ავტომატური გადაცემათა კოლოფის მქონე სატრანსპორტო საშუალებაზე, სრულ მართვის მოწმობაში, შეზღუდვების/ინფორმაციის გრაფაში მიეთითება კოდი 78.
If you pass your driving test in a vehicle fitted with automatic transmission, a code 78 will be noted on the full licence in the restrictions/information column.
- თემა
- სამართლებრივი საკითხები და ჯარიმები
- Also in
- ეს კითხვა მოტოციკლის გამოცდაშიც გვხვდება.
როგორ ჩანს გამოცდის ეკრანზე (ინგლისურად)
ოფიციალური გამოცდა ინგლისურად (ან ირლანდიურად) ტარდება. ისწავლეთ წესი ქართულად და შემდეგ ამოიცნოთ ინგლისური ფორმულირება.
ივარჯიშეთ ამ თემაზე აპლიკაციაში
უფასო სადემონსტრაციო კითხვები ყველა თემაზე, პროგრესის შენახვა, სრული საცდელი გამოცდა ოფიციალურ ფორმატში.
მსგავსი კითხვები
- რომელ გზებზე აქვთ მოძრაობის უფლება სასწავლო მართვის მოწმობის მფლობელებს?
- რომელ გზებზე ეკრძალებათ მოძრაობა სასწავლო მართვის მოწმობის მფლობელებს?
- ნებადართულია თუ არა სატრანსპორტო საშუალების გამოყენება საზოგადოებრივ ადგილას გამოჩენილი მოქმედი საგადასახადო დისკის გარეშე?
- თუ მძღოლს სურს სატრანსპორტო საშუალების მართვა, მაგრამ საგადასახადო დისკს (tax disc) ვადა გაუვიდა, რა უნდა გააკეთოს მან?
- თუ მძღოლს სურს მართოს სხვა სატრანსპორტო საშუალება, რომელზეც ამჟამად არ არის გადახდილი გადასახადი, ექნება თუ არა მას უფლება გადაიტანოს მოქმედი საგადასახადო დისკი თავისი სატრანსპორტო საშუალებიდან მასზე?
- როდესაც სატრანსპორტო საშუალებას მართავს პირი, რომელიც არ არის მისი მფლობელი, ვინ არის პასუხისმგებელი იმაზე, რომ სატრანსპორტო საშუალებაზე გადახდილი იყოს გადასახადი და გამოკრული იყოს მოქმედი საგადასახადო დისკი?